Kan ik mijn PS2 en PS3 op een HDMI splitter zetten, zodat ik ze afzonderlijk kan spelen op mijn tv?

Mijn tv heeft maat 1 HDMI ingang.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja dit kan, wat je dan nodig hebt is geen splitter maar een switch box (een splitter dupliceert 1 signaal naar meerder uitgangen.)

Maar even wat anders, de PS2 heeft geen HDMI. De best mogelijke aansluiting van de PS2 is Component/YPbPr (niet te verwarren met RGB).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
..hmmm...ja juist je hebt gelijk!
:)