waarom werkt ace of spades niet?(zie beschrijving)

om te beginnen, ace of spades hapert HEEL erg
het gaat hier over de betalende versie van ace of spades

Maar wat ik vreemd vind is dat op de site deze PC requirements staan:

processor: pentium 4 2.0 gHz
grafische kaart: Geforce Gt 530
Ram: 2GB
OS: win Xp 32 bit
Dx: directX 9
HDD space: 250 MB

maar mijn PC specs zijn dit:

Processor: Intel core i3-2310M CPU @ 2.10gHz
grafische kaart: Nvidia Geforce GT 520M
Ram: 4 gb
Os: win 7 64 bit
Dx: directX 9
HDD space: 256GB

Hoe kan het dan dat ace of spades zo erg hapert? een mislukte update ofzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik zie een verschil tussen de grafische eisen, maar dat lijkt mij niet dat het daarom zo hapert.
Probeer het eens in compatibiliteitsmodus te draaien, immers Xp is anders dan win7
zeker als het ook nog eens 64 bits is.
Ik denk dat daar juist het probleem ligt.
Wat je ook kan doen is in eigenschappen alle grafische opsmuk uitzetten, tenminste als je dat aan hebt staan, ik denk dan bijvoorbeeld aan Aero e.d.
Dergelijke zaken gebruiken nu eenmaal geheugen, en dat kan soms veel schelen.