hoe maak ik een fps game?

weet iemand hoe ik een fps game kan maken (schijf probleem opgelost hoor bedankt allemaal XD)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Programmeren?

Antwoorden (2)

Door een programmeertaal als C++ , java etc te leren, en zo een spel te maken of via een first person shooter game engine een fps spel te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
basic games kan je gewoon maken met gamemaker.

Voor echte mooie fps moet je toch echt verstand hebben van c++/javascript en is het handig om te weten hoe je unreal engine gebruikt