kun je playstation move games ook spelen zonder een playstation move, maar wel met de ps3?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschilt per spel. Welk spel bedoel je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Winter stars

Antwoorden (2)

ligt eraan welk spel maar meestal heb je playstation move echt nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschilt van spel tot spel. Sommige games kan je alleen maar spelen met de MOVE controller. Andere games hebben dan weer een optie om te spelen met een MOVE controller, terwijl ze ook perfect speelbaar zijn met een gewone Dual Shock controller. Meestal is het verschil op te merken aan de sticker die op de voorkant en/of achterkant van het doosje hangt. Als je het spel enkel kan spelen met MOVE controller zal er een stickertje hangen of plaatje staan met de tekst "Only for Playstation Move" of "Playstation Move required".