Komt er eind januari een update van FIFA 13 met alle transfers up-to-date?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ik heb fifa 13 op mijn ipod en ik heb een aparta functie in de app (Transfer-update) waarmee hij automatisch elke transfer update, misschien heb je die bij playstation, xbox, pc etc. ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op FUT worden de transfers bij gehouden en als het goed is voor normale online-functies ook, ongeveer een week nadat de transfermarkt een update voor offline functies zoals carrière mode.