Hoe kun je op een vliegtuig radar de route zien?

Sinds jaren weer eens Flight Simulator geïnstalleerd maar loop toch tegen het probleem aan waar ik altijd al tegen aan heb gelopen; niet het vliegen maar de route.

Heel simpel de vraag. Hoe kun je op de radar kijken waar het vliegtuig heen moet?

Helaas kan ik nergens uitleg of een filmpje met uitleg vinden, ook Flight Simulator heeft geen missie die uitlegt hoe een radarbeeld werkt.

11 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

Hier staat een uitleg:

http://techtips.salon.com/enter-route-flight-planner-microsoft-flight-simulator-x-27623.html

Indien je dus al een flight plan erin hebt zitten, kun je met shift-f10 en dan op "nav log" klikken om de navigational log te openen.

Toegevoegd na 2 dagen:
Hmm, heb het zelf eens uitgeprobeerd, maar je krijgt zo niks op de radar. Ik denk eigenlijk dat het niet kan, omdat het in het echt ook niet kan. Je volgt bepaalde router van punt naar punt, of je volgt aanwijzingen van de luchtverkeersleiding. Op http://virtualairlines.hu/737NG_Videok/737NG_09_FMS_NAV.pdf staat wat info over hoe het op een B737 werkt.
11 jaar geleden
Richardvdm
11 jaar geleden
Super bedankt, zal eens doorlezen. Hopelijk komt mijn vliegtuig dan eens op de baan.
Richardvdm
11 jaar geleden
Er zijn niet veel antwoorden maar hiermee kom ik het beste uit de voeten, bedankt.

Andere antwoorden (1)

Als je een vliegtuig aantikt, dan krijg je info over dat vliegtuig te zien!
En in dat balkje wat je dan ziet staan links nog 2 mogelijkheden om aan te tikken, 1 voor het vliegtuig zelf ( hoe hard, wat voor type hoe hoog enz.) Hier staat ook de plaats van vertrek en aankomst!
Als je de andere optie kiest van de 2 dan zie je een lijn voor enachter het vliegtuig van vertrek punt yor aankomst punt!
Ik denk echter wel dat je dan flight radar pro moet hebben!
En de andere