Mijn Fifa 13 loopt elke keer vast. Vaak tijdens een spel dan moet ik hem weer aan en uit zetten. Hoe kan dit? Zwaar vervelend:(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Heeft de CD ook grote krassen? Ik weet niet waarop je FIFA 13 speelt maar misschien staat je console te dicht op de muur waardoor hij niet kan koelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het licht aan je videokaart (als je het speelt op de computer) hoeveel mb kan je videokaart aan welken versie van windows heb je nodig! let daar op!!!! mensen letten er nooit op!