Kan en mag je ps3-games via de computer kopiëren? zo ja hoe?

Dus de originele ps3-schijf in de computer doen en de bestanden van de ene schijf naar een andere schijf kopiëren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.5K

Het beste antwoord

Het kan wel middels een externe schijf die je aan je PS3 koppeld, heb ik wel eens gelezen. Wellicht dat het ook mogelijk is gekopiëerde blurays te gebruiken.

Hiervoor moet je echter wel je PS3 laten aanpassen. Volgens de voorwaarden van Sony is dat verboden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgensmij zijn de blu-ray schijven waarop de games staan uniek en niet te krijgen. de ps3 accepteert dus alleen games die op zo'n schijf staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of het kan: dat weet ik niet. Of het mag: nee, het mag niet.
In Nederland is geen downloadverbod maar een thuiskopieheffing. Die heffing is bedoeld om artiesten (en schrijvers) schadeloos te stellen voor het downloaden.
Daar valt niet onder: software.
Dus: wettelijk verboden.