Hoe kan ik meer schrijfruimte voor sims 3 vrijmaken?

Ik ben sims 3 aan het installeren maar nu komt er een venster op met de letters A tot en met I en dan dat ik niet genoeg schrijfruimte op C heb. Wat moet ik verwijderen om C vrij te maken voor de sims?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Download het programma treesize, dan weet je zo waar de meeste data staat. Het makkelijks is het om fptos films muziek en downloads te verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- Maak je prullenbak leeg
- Verwijder via het programma 'schijfopruiming', Standaard geinstalleerd op alle windows PC's (via 'zoeken' even vinden) overbodige bestanden.
- Als je nog andere spelletjes hebt geinstalleerd op je pc die je niet meer speelt kan je die verwijderingen via start -> configuratiescherm -> software -> programma's en onderdelen -> in de lijst die dan tevoorschijn komt het programma dat je wilt verwijderen aanklikken en op verwijderen drukken.

Succes