Ik wil voor mijn minecraft server portforwarden alleen hij zegt Invalid Ip Adress Wat moet ik doen?

IK wil dus een minecraft server opstarten maar daarvoor moet je portforwarden als ik dit dus doe werkt het niet? Wat te doen? [Mijn ip is het wel degelijk 217.122.11.44]

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

Dat is waarschijnlijk het verkeerde ip adres, want je moet niet je externe ip hebben maar het local id, dat moet er bijv. zo uit zien: 192.168.1.10 of bij een Ziggo/Ubee router: 192.168.178.10 dat ip adres moet je waarschijnlijk invullen bij het Port-Forwarden;)