call of duty black ops 2 samen spelen met een vriend hoe?

ik wil graag met een maat van mij cod bo2 spelen op de pc maar we kunnen vaak niet bij elkaar in het level omdat het vol is. maar hoe kunnen we dan gemakenlijker samen spelen?
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.6K

Antwoorden (3)

Je kunt een private match aanmaken om 1vs1 te spelen.
Dat laten joinen op een public server is altijd al een drama geweest met COD.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt in een party gaan met je vriend. Tenminste, zo werkt het op de PS3 en op de XBox
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan een private match beginnen of een eigen public match maken en dat je vriend en jij daar in gaan als je niet alleen met hem wilt