is er een game waar in zelf je levens beslisingen maakt en opgroeit?

ik zoek een game waar je begint als kind op school en langzaam opgroeit waar in je zelf je levensstijl kunt bepalen door bijv van de drugs a te blijven enz (3de persoon)

Toegevoegd na 1 uur:
ik bedoel first person

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (5)

ik weet niet of er zo'n spelletjes zijn maar er is wel minecraft.

daarin bepaal je eigenlijk ook soortvan je leven.
je bouwt een huis, je moet survivallen,...

Toegevoegd na 21 uur:
de sims is ook zo'n spel en tycoons ook maar minder dan minecraft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja inderdaad minecraft, of simcity. Daarbij begin je met een klein dorpje en kan je uitgroeien tot een grote stad waarbij je grote beslissingen kan maken. Of een spel van de tycoon reeksen, zoals zoo tycoon, of rollercoaster tycoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet helemaal precies zoals jij bedoeld, maar er zijn wel genoeg ( rpg's ) Zo heten deze spellen namelijk. Ookwel Role playing games. Oftewel Rollenspel. Zoek gerust eens op google wat voor een RPG bij jou past.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
The sims is zon game.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou zeggen de sims 2 of 3 of misschien miss popularity (kan je downloaden bij iwin).
Simcity is meer als je een stad wil besturen, dus ik denk niet dat je dat wil (als je dat wel wilt, simcity 4 komt in maart uit).
Online kan je natuurlijk ook second life proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Simcity 4 is al lang uit. Waarschijnlijk bedoel je 5.