Hoe krijg ik Gangnam Style op mijn Just Dance 4 Wii?

In de reclame op tv zeggen ze dat je Gangnam Style als download op het spel kunt krijgen. Maar hoe? (ik heb de Wii versie)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet eerst op wii menu gaan en dan op het filmpje klikken en dan zul je pas gangnam style okey ik hoop dat ik je heb kunnen helpen

Antwoorden (1)

Bij de reclame staat onderin in kleine letters dit liedje zit niet in de game, je moet hem kopen in de wii store
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je die reclame ziet even goed letten op.wat er onder staat