als ik op men telefoon naar playstore ga wil ik minecraft downloaden maar dat lukt niet ik kan hem niet vinden wie weet de naam ervan ofzo wel grats ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.5K

Antwoorden (3)

Dit is een originele Minekraft app. De app is onderdeel van Mojang, waar volgens mij het gewone spel ook onderdeel van is.

Toegevoegd na 55 seconden:
Het is wel een demo, dus geen origineel spel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op sommige android toestellen kan geen minecraft op maar hier is een link dat je minecraft gratis kan downloaden http://search.4shared.com/q/CCAD/1/minecraft%20apk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je telefoon geen armv7 processor heeft kun je geen minecraft spelen. de app heeft zogenaamde 'floating point' berekeningen nodig voor fatsoenlijk in 3d te spelen, en die berekeningen kunnen niet op armv6 of eerdere processoren.