Sorry, maar dit kan niet op een playstation. Mods moet je downloaden van het internet, en zijn gemaakt op de computer, voor de computer. Dus zou je het echt graag willen dan zou je de computerversie moeten kopen. Met bijna elk spel is dit zo. Met een computerspel kun je naar het bestand van het spel gaan en er dingen veranderen of toevoegen. Op de playstation en andere consoles is dit niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt niet , je kan sommige mods via usb overbrengen.Ken genoeg mensen die dit hebben gedaan en er zijn nog andere manieren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, dat zou best kunnen, maar ik denk dat het niet zo gemakkelijk is als op de computer.