Hoe kan ik aan Assassin's Creed 3 komen voor mac?

Hallo allemaal, ik heb een mac en zou daar dolgraag AC3 op willen spelen. Kan dit? Ik heb gehoord over dual booten met windows, hoe werkt dit en is dit mogelijk of is er een andere/betere weg?

Mvg Rogier

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Er is geen AC3 voor OSX, de enige optie die rest is dus Bootcamp. Je hebt hier een Windows Installatie DVD(met code) voor nodig en dan hoef je alleen nog maar bootcamp te starten in OSX en de aanwijzingen te volgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan dan kiezen om in Windows op te starten of in OSX. Je systeem zal wel krachtig genoeg moeten zijn om AC3 te spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ter aanvulling een link naar bootcamp (het programma voor dualboot) http://www.apple.com/support/bootcamp/ houd wel rekening mee dat je aan deze vereisten voldoe:
http://support.apple.com/kb/HT1899 En windows 8 is nog NIET mogelijk (dus windows 7 kopen) Koop je een apple.. komt toch weer microsoft om de hoek kijken :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En toch gaan mensen tegensputteren hier als je zegt dat je nooit een Apple moet kopen als je van gamen houdt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha, ja die apple aanhang kan soms fel reageren Al weet ik dat in de toekomst apple waarschijnlijk wel geschikt gaat worden voor gamen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In principe is het dat al, devs/publishers hoeven alleen maar een OSX-versie van hun spel en of engine uit te poepen. Dus ben benieuwd naar je bron?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apple probeert al een tijdje voet aan de grond te krijgen in de game industrie. Zo proberen ze game-ontwikkelaars over te nemen (zoals EA, bungie en Sony Computer Entertainment)
Zie: http://tweakers.net/nieuws/70456/apple-probeerde-game-ontwikkelaar-bungie-te-kopen.html http://tweakers.net/nieuws/60001/apple-heeft-interesse-in-overname-electronic-arts.html Zo word er ook in de volgende link gepsroken dat bedrijven Apple, Amazon en Steam de toekomstige gamemarkt zullen domineren: http://tinyurl.com/co3cdn6 Maar de grootste zetten zijn: Steam voor apple. Sinds steam voor apple beschikbaar is zie je de aantal games gemaakt voor apple enorm toenemen http://tweakers.net/nieuws/67827/aandeel-os-x-op-steam-bedraagt-acht-procent.html Ook hun nieuwe game center voor OS X mountain lion draagt bij aan apple als gameplatform. Ook grote game-developpers beginnen hun toptitels voor Mac OS uit te brengen (bijv EA: Simcity 2013, Fifa 12, Sims 3) het is een begin.. maar het begin is er! Natuurlijk ook wel logisch dat apple ook als gemeplatform gezien wilt worden. Na het grote succes met gaming in IOS zal dit worden doorgevoerd naar hun normale OS. Het is daarnaast ook een markt wat goed aansluit op hun muziek-industrie en het is een markt waar ze nog heel veel terrein kunnen winnen met redelijk eenvoudige stappen. Dus met de bovenstaande berrichten zie ik apple binnenkort al grote speler op de gameindustrie.