Samsung galaxy S2 playstore

Hallo.

Mijn vader heeft een account op de play store van zijn telefoon.
Hij is zijn wachtwoord vergeten en ik heb de telefoon overgenomen. Ik heb nu een eigen play store account aangemaakt en vervolgens wilde ik facebook update maar dat mislukte. Want facebook staat nog geregistreerd op het account van mijn vader, waarvan we het wachtwoord niet weten. We hebben ookal geprobeerd om achter het wachtwoord te komen maar dat is ook mislukt.. Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zonder de fabrieksinstellingen te moeten instellen? Als ik facebook wil updaten staat er dat ik me moet inloggen terwijl ik ingelogt ben..

Bedankt! Groetjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

De app verwijderen en dan opnieuw downloaden via jouw account
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al geprobeert, werkt niet.
Instellingen > apps > facebook > "wis data"
Anders de app verwijderen en opnieuw installeren.