Hoe krijg ik black ops 2 nuketown zombies?

Hallo

Ik heb Black Ops 2 nu met de Nuketown map erbij

maar ik vraag me af of ik dan ook de Nuketown Zombies map gratis krijgt

Zoja, Wanneer komt die uit dan?

Groeten, Churchur

PS: Xbox heeft hem al volgens mij en ik speel op de PS3

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (4)

Daar moet je extra geld voor betalen om te kopen, ik denk zo'n 10 euro voor de Nuketown map.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nuketown map heb ik al..
Ten eerste xbox heeft hem volgens mij nog niet!
Je krijg nuketown bij het pre-orderen. Dan betekent nog niet dat je nuketown zombies krijgt. Veel mensen dachten van wel maar hadden het dus mis.
Nuketown zombies word een dlc (iets wat je er apart bij kan kopen)
Ook kan je een season pass kopen voor €50 euro dacht ik. Dan bespaar je dus 10 euro bij 4 dlc packs.
Dan heb je alle dlc packs en nuketown zombies.

De enige die wel gelijk nuketown zombies kregen zijn degene met:
- een hardened edition
- een carepackage edition
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die zit bij de deluxe-edition(10,- meer).
deze kun je er nog extra bij kopen voor 10 euro.
hier zitten nog meer extra's bij!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IK heb hem zelf wel (zombies) maar die rijg je alleen als je deze hebt ge pre-orderd (zeggen ze) later gaan ze deze wel gewoon als dlc doe, maar daar moet je denk nog wel voor wachten... Wat wel zou kunnen is de code van deze map vragen aan iemand die nooit zombies zal spelen en hem nog niet heeft gebruikt.

Je hebt wel een dlc ''season pass'' en dat is denk ik zoiets als dat je bij mw3 Cod elite had (betaald) e dat je dan gewoon alle maps gratis krijg. (waaronder Nuketown zombies)

Ik moet wel zeggen dat ik er niet veel aan vond, en dat tranzit mode veel leuker is (maar dat is mijn mening ;)

Toegevoegd na 48 seconden:
BTW je zal deze dus niet meer gratis krijgen