kan je de nieuwe games cod2, assassinscreed3, nfs most wanted 2 een multiplayer game doen tussen een ps vita en ps 3?

mijn vriend heeft ps3 en ik ps vita kunnen we dan deze spellen samen doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Nee, dit is helaas niet mogenlijk, of jij moet een ps3 aanschaffen of hij een ps vita, dan is het natuurlijk wel nodig.

Gr henk de raket
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Je kan alleen online met mensen van een PS3 als jij online zit op je PS3 en alleen met een Vita als jij zelf op je Vita zit. Daarnaast is bijvoorbeeld Assassins Creed 3 een heel ander spel op de Vita dan op de PS3, hetzelfde geldt voor Call of Duty: Black Ops 2. Het kan dus niet.