Hoe zet ik op Cisco EPS3925 de NAT open van Black Ops II (PC versie)?

Ik moet mijn NAT open hebben, omdat ik mijn broer niet kan iviten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ditzelfde probleem heb ik ook gehad. Om van een 'strict' naar een 'normal' of 'open' NAT te gaan, moet je vaak de poorten die het spel nodig is 'forwarden'. Je geeft dan aan, in je router, dat de verbindingen van dat spel naar jou PC moeten.

Hier (kijk bij 'bronnen') heb je een stappenplan dat gaat over het port-forwarden van Call of Duty Black Ops 2 op de Cisco EPC3925. (Ik kon geen andere router vinden, dus ik nam aan dat je een typfout hebt gemaakt.)

Bovenaan voer je je IP adres in (Let op: Dit is het IP adres van je PC in je netwerk, hoogstwaarschijnlijk begint dit met 192.168....), en dan neem je verder het stappenplan door. Succes!

Vragen? Stel ze in de reacties!