Wat is je account ID bij conquer online?

Ik wou CP's kopen maar dan moet je je 'account ID' weten mijn vaag was dus is dit je login naam waar je mee inlogt in de server of is dit echt een nummer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.9K

Antwoorden (1)

Je account ID is het nummer of de naam waarmee je inlogt.
Dit hoeft niet per se een nummer te zijn. Dit kan ook een naam zijn.
Zo heb ik een paar verschillende accounts. Er bestaan er een paar uit alleen maar cijfers, maar ook een alleen maar uit mijn character naam, letters dus.