Hoe kan in The Sims 2 ( en div. uitbreidingspakketten ) instaleren op een pc zonder cd speler?

Ik heb een nieuwe laptop gekocht. Hij heeft genoeg geheugen om er The Sims 2 en alle uitbreidingspakketten die ik heb op te zetten. Alleen heeft deze laptop geen cd speler dus ik kan de cd's niet erop zetten. Hoe kan ik toch alle The Sims 2 en pakketten erop zetten???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

het handigste is toch een externe dvdspeler/brander met usbpoort
anders een iso maken van de game op een andere pc deze op usb stick zetten
een virtuele dvdspeler installeren de
iso daar op "branden"en daarna installeren
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mm jaa daar was ik al bang voor .. Toch bedankt!!