Hoe kan ik op youtube livestreamen?

Ik wil graag games livestreamen via youtube maar kan dat zomaar?
Ik heb pas wel een livestream zitten kijken en dat was op youtube.
En als dat niet kan op welke site is het dan het beste?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou een mail kunnen sturen naar de YouTube klanten service

Het beste antwoord

Het livestreamen op YouTube is jammer genoeg niet voor consumenten. Het klopt wel dat er livestreams op YouTube zijn. Dit zijn vaak evenementen en concerten.

Als je bijvoorbeeld een spel dat je speelt wilt livestreamen, kan dat wel heel gemakkelijk met Twitch.tv of Justin.tv (in principe hetzelfde bedrijf, andere websites).