Kan ik een tijdslot instellen op Playstation3 ?

Een vriend mij is verslaafd aan het online spelen van call of duty.

Hij heeft op exact 1 jaar tijd 50 dagen speeltijd op zijn teller staan. En dit zijn werkelijk 50 VOLLE DAGEN van 24 uur. Ik had dus graag geweten hoe ik een tijdslot kan instellen zodat hij bvb maximum een half uur kan spelen per dag.

bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een half uur? Dat is heeeel erg weinig. Ik speel ongeveer ook 1-1,5 uur per dag. Dat is opzich best veel maar ik weet van mezelf dat als ik maar een half uur per dag zou mogen echt zou flippen. Want dan kan je namelijk echt helemaal niks. Maar even rekenen:
365 dagen in 1 jaar
50 dagen gespeelt
365:50= 7:20 uur per dag. Om dat naar een half uur in te korten in extreem!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap jouw berekening helemaal niet. Ik kom op een gemiddelde van 3 uur en 28 minuten per dag gemiddeld. Helemaal niks? Ik speel zelf ook cod dus weet ik dat een spel 10 a 15 minuten duurt dus dan kan die 2 games spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
50x24= 1200 uren per jaar 1200:365= 3,28
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
364 x 24 = A
50 x 24 = B
A:B=antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe komt het dan dat we elk een verschillende uitkomst hebben? Als je 1200 uur speelt per jaar en dat deelt door 365 dagen kom je toch aan het gemiddeld aantal uren per dag als uitkomst? Uitkomst 3,28 ipv 7,3. Heb geen hoge studies gedaan maar ben er wel 99,9% zeker van dat mijn uitkomst correct is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik moest mijn antwoord nog 24:7.3 doen en dan had ik het. Ik vond mijn antwoord al raar.... Sorry daarvoor. Maar als je een tijdslot op je ps3 instelt gaat de tijd in waarneer je hem opstart. Dus dat is al -5 minuten. Dan heb je nog de wachttijd tot de game begint (bij black ops 1 min) dat is al -6 minuten.
Ten tweede kan hij nooit zombies spelen omdat je dan ongeveer bij ronde 15 uitkomt als je een beetje snel bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ah ok, ik vind mijn berekening toch veel eenvoudiger. Dat van zombies is wel een feit en het opstarten kan ook wel een tijdje duren.

Het beste antwoord

Op de Playstation zelf kan dit niet. Wel kan je een timer op je internet zetten, dit kan bij de meeste routers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Via de ps3 kan dat zelf niet, dan zou ie een timer stekker moeten kopen en die instellen, of geeoon zeggen dat ie minder moet spelen. ik neem aan dat het je vriend is dus dat moet je gewoon kunnen zegen