Hoe maak je zo'n youtube achtergrond?

Hey zie (http://www.youtube.com/user/SSoHPKC/featured)
Hij heeft zo'n achtergrond dat je erop kan klikken etc. En dat de foto naast de balk begint. Hoe doe ik dat?

Of wilt iemand er éen voor mij maken.

Ik een youtube Game account (HetGameTeamDM),
en zou het graag ook zo willen.

Wie kan me hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (1)

Dit kan alleen als je Youtube Partner bent.
''Youtube Partners can customize their YouTube pages with skins. Concordia University matched its skin to its school colors. Businesses who are YouTube Partners can tailor skins to align with their brand for awareness and recognition. Youtube Partners are afforded greater inclusion and control over their content when compared with non-partners.''