hoe stel ik taal nederlands in bij football manager 2006 ?

Ik heb oude spel football manager 2006, en op hoesje was taal nederlands, en op software zelf alleen engels! Dus graag in nederlands.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Op Scholieren.com lees je deze vraag en antwoorden ook op deze vraag. Kennelijk moet het in een file staan, of je moet de nieuwste update downloaden.
Heb je wel een legale versie, want dat kan ook een probleem zijn voor de taalkeuze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je antwoord! Ik heb geprobeerd m updaten, maar ik kom dan in lege website te staan, dus dat gaat niet meer lukken.