Ik kan een programma niet verwijderen weet iemand hoe je dit verhelpt?

Ik heb een game geinstalleerd van internet en kan het niet meer verwijderen.
Op internet stonden verschillende dingen die ik heb geprobeert:
via Configuratiescherm programma's en onderdelen......
dan krijg ik dit: u bent niet gemachtigd om ...... te verwijderen. Neem contact op met systeem beheerder
Ook heb ik dit geprobeerd:
Als administrator account verwijderen
De mapjes op schijf C verwijderen, de mapjes zijn weg maar programma bestaat nog bij configuratiescherm
programma opnieuw installeren om hem weer te verwijderen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Misschien kan je het nog proberen vis 'Systeem Herstel' dan kan je de computer zegmaar instellen op een aantal dagen terug, en alles wat je vanaf nu tot dat herstelpunt hebt geïnstalleerd word dan verwijderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar voor systeem herstel is het al te lang geleden en ik wil niet alles van daarna kwijt raken.