Hoe maak je een download map van een adventure map die je voor andere wilt maken zodat ze hem kunnen spelen en dan jij het bouwt in je SP world?

Dus hoe maak je zo een download map ? En dat je het dan bouwt in je singleplayer world ( je eigen ) ?
Of hoort het niet zo ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

ik denk dat je minecraft bedoeld?

dan zou je map painter kunnen downloaden. HIermee teken je eigenlijk je eigenwereld. heb je je wereld gemaakt word er een world map gemaakt. deze zet je dan bijv online via adfly promoot dit via youtube en als het goed is ben je dan klaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je minecraft bedoeld, denk ik (weet het niet zeker) moet je een archiver hebben zoals winrar... Dan moet je een nieuwe (lege) winrar bestand maken. Als je dit hebt gedaan naar je world map gaan: %appdat% -> minecraft. -> saves en dan je map kopieeren en in je lege winrar zetten. Saven en dan heb jum (denk ik ) alleen ik weet niet of je dit kan doorsturen... ZAl wel ...
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sla hem op in Adventure Mode, Doe dan dit:

- Start
- %Appdata%
- .minecraft
- saves

En dan staat daar als het goed is je save. Het handige is om met Winrar het intepakken in een bestandje zodat je het gemakkelijk kan laten downloaden met Bijv. Skype.

Ik hoop je nog verder geholpen te hebben