Hoe kan ik op mijn ps3 de game filmen die ik speel zonder een camera?

Ik wil graag mijn games filmen op mijn ps3 zonder een camera te hoeven vast houden wat moeite downloaden?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik wil graag mijn games filmen op mijn ps3 zonder een camera te hoeven vast houden wat moet ik downloaden gratis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (2)

Is er geen programma dat je kan downloaden op de ps3 waarmee je gameplay kan opnemen. Wel zijn er veel mogelijkheden op de markt om je gameplay vast te leggen. Zoek bijvoorbeeld op capture-card for ps3 of iets dergelijks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt verschillende "game capturing devices" deze verschillen in de prijs want sommige die zijn redelijk duur (180-260 euro) omdat ze in HD opnemen.
Een van de bekende merken zijn Elgato Hd capture en hauppauge HD PVR. Dit zijn 2 van de dure merken.
Je hebt ook een goed kopere versie Dazzle Capture card.

Ik heb een video bijgevoegd met daarin een engelse uitleg hoe je alles kan aansluiten en hoe het precies werkt