Waarom doet deminecraft.net site het bij mij nooit?

Mijn internet-connectie is goed, andere sites doen het wel, en bij 'Problemen oplossen' geeft ie geen oplossingen.
Ik denk zelf dat het aan invoegtoepassingen ligt of aan Java. Wat is het? Please help me, want ik wil heel graag Minecraft kopen!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor site is dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet je firewall die de site blokkeert? Of heb je een Windows gebruikersnaam met speciale tekens, zoals letters met accenten, of andere tekens dan letters? Dat kan Minecraft namelijk niet aan. Geef anders even de preciese foutmelding, misschien dat dat iets meer zegt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol ik bedoel ook minecraft.net het was een typfout LOL
Maar ik heb de firewall uitgezet, en hij doet het nog steeds niet.
Mijn Windows gebruikersnaam heeft ook geen speciale tekens dus daar ligt het ook niet aan. Heeft het niet met Java instellingen/updates te maken?

Antwoorden (2)

Als je het spel wilt kopen moet je naar minecraft.net gaan. Niet naar deminecraft.net. Dan zou die het moeten doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je naar de site van minecraft wil moet je dat 's middags of 's morgens doen. De site is zo gemaakt dat er maar een bepaald aantal mensen erop kunnen. De meeste mensen zitten 's avonds op de computer, waardoor de site van minecraft en vaak 's avond en begin van de avond het niet doet.