Wat staat er in die kader van gta4 (zie foto)?

Ik speel gta4 al een tijdje maar nu vroeg ik mezelf wel eens af wat dit betekend. (zie foto) Telkens als ik de cd erin steek komt dit scherm erop. Ik weet wel welke knoppen ik moet gebruiken maar wat staat er eigenlijk normaal op? En krijgt iedereen dit of is het een fout in mijn spel ofzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit legaal gekocht bij de media markt. Buiten dit kader werkt het spel perfect.

Het beste antwoord

HIj vraagt om een update staat er, maar dit komt bij meerdere mensen voor met een legale cd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee geen idee wat er staat, maar ik had het ook, dus het ligt niet aan jou CD.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij vraagt om een een update (voor online) Dit komt meestal alleen voor bij een niet officiele DVD