Welke gear kan ik het beste gebruiken bij een lvl 90 warrior dps?

Ik speel al heel lang world of warcraft maar het zoeken van gear krijg ik niet onder de knie, ik wil graag weten wat ik het beste kan gebruiken en waar ik dat het beste kan vinden, ook kan ik geen raids doen omdat mijn lvl item te laag is dus help help help

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

ik heb zelf afgelopen 2 jaar w.o.w. gespeeld, de beste manier om gear te vinden is inderdaad door te raiden met je guild. LFR kan ook, maar daar wordt heel veel in geninja'd zodat het erg lastig is om je gear te krijgen.

Voor de mensen die de gamerstermen niet goed kennen.
(de term ninja'n : wanneer een eindbaas doodgaat worden er een paar voorwerpen verdeeld.
je kan dan kiezen uit, greed, need, disenchant en pass.
Wanneer je greed, disenchant klikt dan rold het spel tussen de 1 en 100, samen met de andere mensen in de groep, de winnaar krijgt het..
bij Needen, wordt hetzelfde gedaan, maar needen staat boven greeden.. dus wanneer iedereen greed en iemand "ninja'd" (dat hij het voorwerp niet nodig heeft) en need, dan wint hij het item, tenzij anderen ook needen.
dan wint de needer met de hoogste rol.

ik gebruik heel veel www.askmrrobot.com
deze site geeft aan wat voor gear je hebt, wat voor gear het beste bij je past, waar je die kan vinden, welke gems erin moeten, welke enchant het beste erop kan..

heel veel succes ^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dit is wel duidelijk maar ik kan geen raids doen omdat mijn item lvl te laag is hoe kan ik zorgen dat ik dit wel kan doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat is je itemlevel nu?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (1)

Hehe dat is dus de bekende vicieuze cirkel. Je op een gegeven moment alleen nog maar verbeteren als je of zo bijdehand bent dat je jezelf in raids krijgt en anders zal je bij een guild moeten die veel raid. Je moet dan echt goed weten waar je mee bezig bent. Ik heb zelf semi-hardcore geraid en dan leer je vanzelf wat de beste gear is. Voor nu moet je gewoon kijken wat de gear is die je nog kan halen met heroic dungeons, items die je kan laten maken door een proffesion (of zelf maken als je de juiste prof hebt). Misschien kan je zelfs nog iets interresants op de AH kopen. Dan natuurlijk alles vol gemmen/enchanten/threaden etc.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je hierin invult wat je kan doen (dus raids weglaat) kan je zien wat je moet hebben. Heb even voor Fury War gekozen want je geeft niet aan wat je speelt.

http://www.maxdps.com/warrior/fury.php

Toegevoegd na 1 dag:
Zo de minnaar even willen zeggen wat er onjuist is aan deze antwoorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik speel in Arms, is fury beter voor mij? hoe kan ik wel gaan raiden heb een te laag item level?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een guild gaan.