Hoeveel kost een facebook game op je gsm?

hoeveel kosten facebook spelletjes als je ze naar je telefoon doet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Ligt eraan! Als je een prepaid abonnement hebt en zonder internet wel, dan moet je voor de internet kosten betalen. Maar als je een abonnement hebt met internet dan h oef je niet te betalen. Dan betaal je namelijk de internet kosten, vaak ligt dit eraan, hoeveel het dan kost. Dit zijn namelijk de internet mb's die je gebruikt, hoe meer mb's je gebruikt, hoe meer het kost.

Dit geld overigens niet voor als je wifi gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een samsung star wifi abonnement
die duurt 2 jaar (al over)
moet ik betalen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij die spelletjes speelt terwijl je thuis of bij de McDonalds op gratis WiFi zit, kost het niks. Anders kon je wel eens een flinke rekening krijgen voor het datatransport. Maar dat weet je toch wel, waar ben je anders mee bezig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je wifi gebruikt is 't inderdaad gratis.
Bedoel je de internetkosten of dat je voor een spelletje zelf moet betalen? Deze kosten staan in de market bij het spelletje. Als je het hebt over het internet, lijkt mij het antwoord duidelijk: je betaald altijd voor het internet mits via gratis WIfi aansluiting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2,50 per minuut