Waar kan ik slenderman veilig downloaden?

Een veilige download zonder virussen en al. (stuur a.u.b een link waar ik het kan downloaden)

Toegevoegd na 19 minuten:
Een link, naar de officele site, maar dan wel dat ik gelijk kan downloaden, want ik kan het niet vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Gewoon via de officiele site.

Toegevoegd na 8 minuten:
Bij de S van Slenderman.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en http://www.slenderman.nl/ ?
bamibal
11 jaar geleden
Die heeft links naar sites als Mediafire en Zippyshare. Prima sites, maar grotere kans op virussen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de officele site, staan 2 links, welke is dan het beste?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Danku