kan je met Imac magic mouse 2 knoppen instellen voor een game??? zoals bij een normale muis: linkermuisknop schieten rechtermuis springen == Voorbeeld

Ik wil COD black ops halen maar moet ik dan een andere muis >>>?? nee tog ...

hoop ik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Tja vrees dat dat toch aan de orde is gelukkig zijn ze niet te prijzig usb muisje kost rond de 7 euro
tip: koop geen super speciale gamersmuis of zo
het is handiger games te leren op een standaard muis
zodat je zonder problemen met elke pc overweg kan.
capthavoc
11 jaar geleden
Ja, dit kan. Als je dan in de game zit en naar Controls gaat, klik je op bijvoorbeeld Knife. Je moet daar dan een knop voor opgeven. Zodra je op die knop drukt stelt hij die knop in. Deze knop krijgt dan je naam MOUSE4 / 5 / 6, dat ligt eraan hoeveel extra knoppen je hebt. Dit kan dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja. Simpel aan te passen bij systeem voorkeuren. Toch is een apple muis niet heel fijn om mee te gamen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dit kan gewoon als je ze allebei aansluit.