hoe kan je bij je xbox 360 beeld verkleinen

Ik heb net een spel gekocht maar niet alles staat op het beeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (2)

Zoek op je TV naar de instelling met een van de volgende namen:

-pixel for pixel
-no overscan

En zet deze aan.

Anders kan het zijn dat je een verkeerde aspect ratio hebt ingesteld, kijk of je allebei 16:9 hebt staan (als je een breedbeeld/hd scherm hebt).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak kun je bij de instellingen van het spel het beeld verplaatsen met de pijltjes. Dit staat bij Display o.i.d.

Als dat niet mogelijk, en je hebt het niet alleen met dit spel, dan heb je waarschijnlijk een zeer oude TV. Vroeg was dit een standaard probleem met veel spellen.

Wanneer je het niet kunt aanpassen op je TV, (en die kans schat ik erg groot) dan kun je hier helaas niets aan doen.

Nogmaals check of het alleen bij dit spel is. Zoja, dan moet het in het spel aan te passen zijn, zo niet en je hebt het bij meer spellen dan is het tijd om voor een flatscreen te gaan ;)