Is er een alternatief voor de Logitech G25 of G27?

De Logitech G25 en G27 zijn best wel boven mijn budget dus zijn er alternatieven?

Ze hebben allebei koppeling en versnellingspook en daar gaat het bij mij best wel om. Het moet ook voor de PC zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb een tijdje de Logitech Driving Force GT en kan er eigenlijk niet veel over zeggen maar dit is een prima instap stuurje die 900° kan draaien, realistisch dus. Hij heeft zoals te zien een schakelpook en je kan ook nog de flippers achter het stuur gebruiken. Deze zijn ietwat klein maar doen het prima, je kan er zelfs hulpstukken op zetten die elders te koop zijn.

Hij is momenteel voor rond de €100 te krijgen bij verscheidene winkels als Media Markt, Dixons enz.en voor ongeveer €50 op Marktplaats te vinden.

Toegevoegd na 1 dag:
Hij is aan te sluiten op de PC met bijgeleverde software CD, als het goed is zijn deze ook via Logitech zelf te downloaden.

*exclusief Dirt 2.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik kan ook niks ander zeggen dan de logitech driving force gt.