waarom heb ik na 1 min. spelen veel lag (weinig FPS) in battlefield 3 ?

ik heb het 1e minuutje gamen 35 fps in-game,
dat is prima. Maar het word steeds minder, na een minuutje heb ik 10-15 fps en zo het hele spel door.

ik heb de video kaart : nvidia geforce gt 555m 2GB.
Mischien kan iemand mij helpen,
alvast bedankt...

Toegevoegd na 2 minuten:
( ik heb altijd minder dan 20 ping)
( en ik speel altijd op LOW settings )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk wordt je videokaart of een andere component van je systeem na een tijdje te warm. Probeer de koeling van je systeem te verbeteren en kijk eens of het daarna beter gaat.