ik heb minecraft legaal gekocht maar een vriend van mij heeft cracked kan ik een server maken waar hij ook op kan ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Daarvoor moet je in de server.properties, online-mode op false zetten. Hierdoor gaat de server naar offline mode (oftewel cracked) waarmee je vriend speelt.

Als tip geef ik je authme of xauth te installeren als je een een bukkit server hebt, door de server in te stellen op offline kan iedereen met elke naam op je server komen.
Jaspro101