wat moet een pc minimaal in huis hebben om spelletjes te kunnen doen?

en dan gaat het specifiek om De Sims en andere EA spellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.2K

Het beste antwoord

je kan eens kijken op de games die je hebt
kijk dan naar het nieuwste spel dat je hebt of wilt hebben

er staan minimale en recommended systeem spec op

dan heb je een goeie indicatie wat je nodig hebt

kijk ook eens naar een zwaarder spel dat je misschien ooit in de toekomst wilt kopen

dat geeft je wel een goeie indicatie
capthavoc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op het Sims forum onder "technische vragen" kun je heel goede antwoorden vinden:
http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/18409.page en verder staat er nog heel veel informatie op de Sims site: http://www.thesims3.com/
11 jaar geleden
Op de achterkant van de verpakking van het game dat je wil aanschaffen staat vermeld waaraan je pc minstens moet voldoen (minimum requirements), dan kan je de game op minimum settings spelen. Ook vind je de recommended requirements. Als je pc hieraan voldoet kun je het game spelen op maximum settings wat inhoud dat je dan een hogere schermresolutie enzomeer kan gebruiken.