Wat is het verschil tussen de spellen Call of duty en Battlefield?

Ik speel t op de pc als dat wat uitmaakt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.6K

Het beste antwoord

Het zijn beiden shooters maar je hoort toch vaak dat mensen zeggen dat battlefield realistischer is dan call of duty. Ik ben niet een van deze maar ik ben wel een battlefield speler.

Het verschil zoals ik het zie is dat er in battlefield meer teamwerk nodig is dan bij call of duty, in battlefield 3 kun je meer terughoudend spelen en heb je ook echt goede tactiek nodig om hard te kunnen winnen, natuurlijk is dit ook wel het geval bij call of duty maar ik vind het bij call of duty de matches sneller gaan (je rent veel meer rond en schiet meer mensen neer). je kunt in battlefield bijvoorbeeld niet zomaar het veld op rennen en mensen neerschieten, dat gaat niet werken.

Dus als je twijfelt gewoon beiden kopen als dat mogelijk is anders even rondkijken op youtube of bij vrienden die de game hebben even spelen en dan kijken wat je leuker vindt, want wat jij leuk vind zal waarschijnlijk wel anders zijn dan bij mij.

En als hier iemand het niet met me eens is, het is maar een mening.

Toegevoegd na 2 minuten:
en natuurlijk zoals bij eerdere antwoorden aangegeven, battlefield heeft meer voertuigen en levelsysteem, extra's unlocken gaat anders dan bij cod.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thnxxxxx

Andere antwoorden (2)

Heeeeel erg veel, om er maar een paar te noemen: bij BF3 kan alles stuk, en kan je in voertuigen, de sniperkogels volgen een realistische baan en je kan beter samenwerken als team.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met multiplayer zijn de beide games even mooi. Alleen battlefield is meer gericht op voertuigen. Vind jij het leuk om in tanken/jeeps te zitten of rond te vliegen in een F16 dan is Battlefield de juiste game. Daarnaast zijn de objects in de game ook erg leuk. + je kan characters individueel levelen..characters zoals medic, engineer, sniper en support. En Call of Duty is meer gericht op de fijne gameplay.. Het is maar net waarmee je bekend bent. Kijk anders even op Youtube naar de Gametrailers dan weet je het zeker.