kan je battlefieldheroes spelen met windows 7 ?

nou mijn eerste laptop kon ik het niet spelen . dus ik ben van plan nog een laptop te kopen maar er staat windows 7 heeft maar bij de eisen van battlefield heroes site staat dat je windows xp of vista nodig hebt . kan ik het spelen met windows 7 .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Battlefield Heroes bedoeld hiermee de minimum eisen. Windows 7 is juist beter voor Battlefield Heroes, omdat hier het proces is versneld. Verder zal windows 7 het zelfs beter dragen. Maar ik denk dat het bij je eerste laptop om de videokaart ging, want bijna alle computers kunnen windows xp hebben en natuurlijk hoger. Ik zal goed kijken naar de videokaart, ik speel zelf ook Battlefield Heroes. Kwalitatief bekeken is het niet zo'n heel zwaar spel als je het vergelijkt met andere spellen. Daarom zal een moderne laptop hier wel de geschikte videokaart voor hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan wel, maar windows 7 zal wel meer eisen van je videokaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mocht het niet lukken: rechtsklikken - eigenschappen - compatibiliteit - Dit programma uitvoeren in de compatibiliteitsmodus voor: (en dan een oudere, dan doen games het eigenlijk altijd als ze ouder zijn)