Waarom crasht mijn Minecraft nadat ik Modloader en zeppelin mod heb geinstalleerd?

ik had modloader en zeppelin mod in me minecraft mapje gedaan, alleen als ik hem nu opstart komt na die witte scherm van: Mojang nu te staan crash ofzo
zal ik 1.3.2 modloader installeren?
en dan de oude delete?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je hebt de mods verkeerd geinstalleerd, Update minecraft, en probeer het opnieuw.
Let wel goed op of de mods geupdate zijn naar versie 1.3.2
Jaspro101