Hoe kan het dat de demo van F1 2012 (PC) het niet doet?

Ik start hem via het programma Steam op en er komt een schermpje met F1 2012 maar daarna slaat hij af en gaat hij weer gewoon terug naar het bureaublad. Moet ik een bepaald programma hiervoor installeren om het te laten werken of iets anders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je bent zeker dat je pc voldoet aan de systeemvereisten?

Dat alles snor zit wat geheugen, koelcapaciteit e.d. betreft?

Zoja dan zou je eens kunnen proberen opnieuw te installeren.

Werkt dat nog niet dan nog even de vraag: heeft het ooit gewerkt of is dit de eerste keer dat je het probeert te starten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn PC kan het spel denk ik zeker aan (3,2 GHz i5, 8 GB RAM, 1GB viedeokaart) hoe het met de koelcapaciteit zit weet ik niet maar ik denk niet dat het daar aan ligt.
En het is de eerste keer dat ik de demo uitprobeerde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooie tegenstrijdigheid "denk ik zeker" :P Nouja, de koelcapaciteit kan je even testen door de temperaturen uit te lezen, zijn die niet abnormaal hoog dan is er waarschijnlijk niets mis met de koeling (alhoewel die uitlezing niet altijd correct is). Misschien ligt 't ook gewoon aan de demo? Al geprobeerd updates binnen te halen? Als dat niet lukt of als die er niet zijn misschien eens kijken of je contact kan opnemen met de supportlijn?