Kan mijn laptop guild wars 2 aan?

Beste Goeie Vraag Leden:

Ik wil guild wars 2 kopen.

Maar het probleem is dat ik niet weet of mn laptop het aan kan.

Laptop Specs::

Acer aspire 5750G

4Gb Ram

Intel core i3 2350M-2.3GHz

NVIDIA GeForce 610M

320 GB HDD

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik wil heel graag de game kunnen spelen.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (7)

Nou makkelijk!!!

http://www.guildwarsinsider.com/guild-wars-2-minimum-system-requirements/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even naar canirunit.com kleine plugin instaleren en die site vertelt je precies of je laptop het kan spelen of als dit niet het geval is welk onderdeel van je laptop beperkend is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Makkelijk! Dit moet echt geen problemen veroorzaken. Mochten die er toch komen, upgrade je firmwaresoftware dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk gaat dit moeilijk gaan, ik heb je specs even ingevult op www.game-debate.com en het blijkt dat je videokaart niet zo goed is. Wil je toch zeker zijn check het even na op game-debate of gebruik de veel makkelijkere canirunit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar je gaat de game niet lekker draaien, misschien rond de 20 -30fps in normale gebieden en 5-10 in WvW (afhankelijk van het aantal spelers) ik zou voor een laptop gaan die een betere videokaart heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb al 4 laptops waaronder 2 gamer laptops naar de filistijnen geholpen met fps games dat is je niet aan te bevelen omdat je die er zo ontzettend hard voor moet werken dat je laptop na korte duur door de hitte kapot gaat heb ik al 4 x gehad .zelfs dat er een laptop zo warm werd dat het toetsenbord smolt .i spreek uit eigen ervaring dat het niet goed is om te doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.canyourunit.com kijkt of je pc het aankan als ik t goed heb.