Wat zijn de eisen om snel te kunnen minecraften ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IK weet niet precies wat je bedoeld maar als je bedoelt hoe je snel aan items komt, gewoon hout hakken houten pickaxe maken steen hacken stenen tools maken iron zoeken en dan omsmelten tot een iron pickaxe en dan diamond zoeken, diamond zijn de beste tools.

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je de systeemeisen van de computer bedoeld? Volgens de Minecraft Wiki raadt Minecraft de volgende specificaties aan:

CPU : Intel Pentium D or AMD Athlon 64 (K8) 2.6 GHz
RAM : 2GB
GPU : GeForce 6xxx or ATI Radeon 9xxx and up with OpenGL 2.0 support (excluding integrated chipsets)
HDD : 150MB

Maar met de volgende specificaties zou je het spel ook kunnen draaien, echter ziet het er dan wel minder mooi uit:

CPU : Intel P4/NetBurst architecture or its AMD equivalent (AMD K7)
RAM : 800MB
GPU : GeForce3 or ATI Radeon 7xxx and up.
HDD : At least 10MB for game data
Java Runtime Environment (JRE) 5 or up is required to be able to run the game.

Als je van plan bent een nieuwe computer te kopen, dan raad ik je aan om het lijstje mee te nemen naar een pc winkel die je vertrouwt en die er ook kennis van hebben. Die kunnen je de goede pc aanraden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je misschien welke laptops dat zijn ?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals ik al zei, dan zou je naar een pc boer moeten gaan om te vragen of hij daar meer over weet. Je kan ook laptops bekijken op een webwinkel en de specificaties bekijken en dan vergelijken met deze specificaties. Als ze hoger zijn of gelijk, dan weet je dat je goed zit. Lijkt me niet heel lastig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord ik doe wel ff een mailtje met de specificaties kijken of ze een laptop vinden !