bestaat er een game als gta maar dan in terra nova style of jurasic park ???

de films van jurrasic park en terra nova zijn super leuk maar ik zou wel een game willen hebben waar je zo met een kamp tussen de dino's zit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je hebt 'Jurassic Park: The Game', je moet dan met personages aan dino's ontsnappen enzo. http://electronica.infonu.nl/spellen-en-consoles/95731-jurassic-park-the-game.html Hier staat het uitgelegd (ook hoe het afloopt, dus ik zou niet alles lezen!)

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is een leuk spel, het duurt ook vrij lang dus je bent niet na een paar dagen ermee klaar :) Vooral actie en spanning... Ik weet niet of je hem ergens kan kopen (in Nederland) .. Ik heb hem zelf gedownload (oh oh oh ;p) en gelukkig deed ie het :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet wel dat er een jurrasic park mod bestaat voor gta sa..