Welk Nintendo spel ik geschikt voor een oude vrouw ?

Mijn moeder van 80 heeft een Nintendo (het model met het iets grotere scherm), ze heeft een paar puzzel- en kaart spelletjes. Maar ze zoekt nu spel waarmee ze ook kan lopen/springen. Ze heeft geen snel reactievermogen, ik zoek voor haar dus een spel dat niet zo snel gaat. Welk spel zou dan geschikt zijn ? Het mag ook een kinderspel zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
11 jaar geleden
Nintendo is het bedrijf, waarschijnlijk bedoel je de Nintendo DS XL, het handheld apparaat wat momenteel het meest verkocht word.

Antwoorden (3)

Ik kan je misschien Dora en Spongebob aanraden. Is loop/springspel met als doel om muntjes te verzamelen. Geen moeilijke vijanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Brain training/mario niks moeilijks, en als liefst rustig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan eerst art of balance spelen dat is zo'n rustig spel waarbij je ook je hersens gebruikt of je kan die teken spel kopen wat je vaak op de reclames ziet . dat je een foto moet maken en dan natekenen . best leuk . je kan een trailer bekijken . op youtube.nl .