Hoe krijg ik mijn USB verbonden met mijn ps3?

Wil films kijken via de ps3 maar krijg mijn USB niet verbonden. Heb geformatteerd naar Fat32. Heb PS3 mappen aangemaakt in hoofdletters. Is is net nieuw gekocht. Een acer 1tb 2,5 ext. HDD. Als ik hem verbind en ga naar video dan komt er een melding: toegang tot de mediaserver is niet toegestaan. Het is mogelijk dat de systeemnaam van dit ps3 systeem "ps3-792" niet geregistreerd is. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Ik had ongeveer het zelfde probleem.
Als je een computer hebt die op het zelfde netwerk zit als de PS3, dan volg je deze stappen :

1 : open windows mediaplayer.

2 : zet de films die jij wilt zien in de mediabibliotheek

3 : ergens linksboven zit een balkje, waar staat : "streamen"

4 : vink alle opties aan.

5 : klik weer op streamen, en ditmaal klik je op : "meer streamingopties ".

6 : dan klik je op "alles toestaan".

7 : Start je PS3 op ( als je de stappen volgde terwijl de ps3 aanstond, dan start je 'm opnieuw op).

8 : Als je naar video's gaat, dan zie je als het goed is de naam van je PC staan.

9 : Klik er op, dan komt er een lijst met mappen genaamd :
videos
pictures
music
etc...

10 : klik op video's.

11 : Als het goed is zie jij nu alle films die je in de mediabibliotheek van windows mediaplayer hebt gezet, klik erop en de film begint.

Succes ermee!

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb trouwens geen idee hoe dat moet met die externe harde schijf, maar als je er niet uit komt kun je altijd nog de stappen volgen die ik heb neergezet.

Toegevoegd na 7 minuten:
En ja vergeten te zeggen : Als je een film wilt kijken op de manier die ik beschreven heb, dan moeten je PS3 en PC beide aanstaan, als een van de apparaten uitgaat dan word de verbinding van de mediaserver verbroken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt een prgamma op je pc zten ps3 media server zoek hij je ps3 op kun je van af je ps3 in de pc mapjes kijken dan nummer of fotos op zeten