Ik heb me minecraft geupdate naar 1.3 maar ik kan niet meer in me server wat moet ik nu doen?

Ik heb me minecraft geupdate naar 1.3 maar ik kan niet meer in me server! Help me Aub

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (5)

Ik speel zelf ook minecraft (gratis account) het enige wat je kan doen is de server ipdaten, maar ik weet niet hoe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google op 'minecraft 1.2.5 jar' download deze en set deze in de folder gebruikers/naam/appdata/roamig/minecraft/bin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het een bukkit server is wachten dat bukkit voor 1.3 uitkomt als het een vanilla minecraft server is de nieuwe minecraft server downloaden voor 1.3.1

Hier een link daarvoor: https://s3.amazonaws.com/MinecraftDownload/launcher/minecraft_server.jar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je server updaten. Met een normale server (Vanilla Server) moet je gewoon de nieuwe minecraft_server.exe downloaden van http://www.minecraft.net/. Die nieuwe Minecraft_server.exe moet je kopiëren en vervangen in je Minecraft server map.

Nu is je server geüpdatet!

Hopelijk heeft dit je geholpen!

Met vriendelijke groet,

Frank Leistra
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wacht tot de server ook is geupdate is